tirsdag den 20. januar 2009

Nytårsforsæt...

Nu er vi vist kommet tilpas godt og langt ind i det nye år. I den forbindelse har man jo altid nytårsforsæt, og man tænker på alle de ting man ikke fik nået sidste år - og om man så når det i år, eller det bare er blevet uinteressant i mellemtiden?

Jeg har i hvert fald nogle ting jeg gerne vil opnå - rent fotografisk - i dette år:
  • Tage nogle bryllupsfotos
  • Tage nogle location portrætter
  • I det hele taget vil jeg gerne skyde flere portrætter
  • Blive en mere rutineret Strobist
  • Lave en fotobog
  • Lave nogle deciderede projekter
  • Starte en notesbog op
Det lyder måske af meget, men nogle af tingene overlapper - portrætter og "strobisme" falder i høj grad sammen for mit vedkommende, og jeg vil gerne lære at blande det naturlige lys med flash-lys på en naturlig udseende måde. I samme forbindelse mener jeg at en notesbog er en god idé, for at jeg selv kan se hvad jeg har gjort tidligere.

Jeg har et projekt i hovedet, som jeg pt. skænker mange tanker mht. hvordan det skal eksekveres. Jeg stiler højt, for det er et betydningsfuldt og velgørende projekt, så selv om der ikke er nogle penge i det, vil det helt sikkert give en god følelse at aflevere.

Ingen kommentarer: